- Учитель: Татьяна Романчик
Дистанційний курс «Організація виробництва та маркетинг» має на меті сформувати у студентів цілісне уявлення про весь цикл робот з організації виробництва, управління цим процесом та взаємозв’язок між окремими його складовими, а також навчити ефективно організовувати виробничий процес, орієнтуючи його на вимоги ринку.
Дистанційний курс «Організація виробництва та маркетинг» розрахований на 8 тижнів і орієнтований на студентів спеціальності «Промислова електроніка» заочної форми навчання. Під час навчання використовується виконання індивідуальних завдань, робота в форумі, обговорення проблемних питань.
- Учитель: Татьяна Романчик
Модуль 1 „Основи обґрунтування господарських рішень”
1 Сутнісна характеристика господарських рішень
2 Технологія прийняття рішень господарської діяльності
3 Методичні основи підготовки господарських рішень
4 Обґрунтування господарських рішень та оцінювання їх ефективності
5 Прогнозування та аналіз господарських рішень
6 Невизначеність як першопричина ризику підприємницької діяльності
7 Критерії прийняття рішень в умовах невизначеності
8 Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішень
Модуль 2 „Урахування ризиків при обґрунтуванні господарських рішень”
9 Підприємницькі ризики та їх вплив на прийняття господарських рішень
10 Критерії прийняття господарських рішень за умов ризику
11 Прийняття рішень у конфліктних ситуаціях
12 Обґрунтування фінансових та інвестиційних рішень за умов ризику
13 Якісне оцінювання підприємницьких ризиків
14 Кількісне оцінювання підприємницьких ризиків
15 Основи ризик-менеджменту
16 Напрями и методи регулювання та зниження ступеня ризику
- Учитель: Людмила Ларка
Курс «Маркетинг» призначений для студентів, які навчаються на першому (бакалаврському) рівні усіх спеціальностей.
Цей курс буде використовуватись, в якості дублюючого для студентів денної форми навчання.
Тривалість навчання - один семестр (16 тижнів).
- Учитель: Валерій Кобєлєв