Типова структура дистанційного курсу

Структура та функції основних елементів дистанційного курсу

1. Дистанційний курс слугує для:

  • управління навчальним процесом;
  • надання знань шляхом викладу теоретичного матеріалу;
  • формування навичок і вмінь на основі отриманих знань;
  • закріплення матеріалу;
  • контролю засвоєння теоретичного матеріалу;
  • виконання практичних завдань та їх контролю.

2. Обов'язковими елементами дистанційного курсу є:

  • «Інформаційна сторінка курсу» ‑ відкрита для всіх бажаючих;
  • «Головна сторінка курсу» ‑ відкривається лише для слухачів курсу, допущених до навчання, або передбачених гостей;
  • «Розділ» ‑ складова головної сторінки для тижневого формату навчання. Тематичне формування розділів використовується у курсі-ресурсі для підтримки традиційного навчального процесу.

3. Структура «інформаційної сторінки курсу»:

  • Назва курсу.
  • Автори курсу.
  • Викладач курсу.
  • Обсяг та тривалість курсу.
  • Мета курсу.
  • Результати навчання.
  • Вимоги до слухачів.
  • Короткий опис організації навчання за курсом.

4. Структура «Головної сторінка курсу»:

  • Назва курсу.
  • Форум новин
  • Укладачі курсу (розробники змісту).
  • Робоча програма курсу.
  • Мета курсу та результати навчання.
  • Стратегія навчання та вивчення.
  • Форми контролю та оцінювання результатів навчання.
  • Перелік основних елементів дистанційного курсу.
  • Презентація курсу.
  • Форум «питання‑відповідь».
  • Глосарій.
  • Бібліотека (рекомендовані джерела, ресурси, сайти).
  • Вебінар курсу

5. Структура «розділу» (типова для всіх розділів, кількість розділів визначається тривалістю навчання у тижнях):

  • Назва розділу.
  • Мета розділу за таксономією Блума.
  • Теоретичний матеріал (веб-сторінки; книга, що має понад 5 сторінок; лекція з питаннями).
  • Тест.
  • Завдання (кількість завдань співпадає к кількістю визначених цілей.
  • Глосарій.
  • Бібліотека (рекомендовані джерела, ресурси, сайти).
  • Анкета рефлексії.

 

Остання зміна: субота 13 Липень 2019 1:06