В теперішній час спостерігається безперервне зростання інформації в мережі: щохвилини завантажується на YouTube 72 годин відео, кожен день створюється 340 мільйонів твітів, кожен місяць на Facebook створюються 25 мільярдів одиниць контенту. І таких прикладів можна наводити безліч.

Тому з'явилася потреба в новій діяльності в мережі, яку здійснює куратор змісту - людина, яка постійно збирає, структурує, коментує певну тему і дає користувачеві повну інформацію з коментарями на вимогу. Ця назва походить від Сontent сurator - хранитель музею. Іноді куратора змісту називають майстром новин. Таку людину можна назвати мережевим інформаційним аналітиком, або просто мережевим аналітиком.

Термін «куратор змісту» з'явився в 2008 році і привернув увагу користувачів Інтернет. З одного боку - це кваліфікація, з іншого, можливо - спеціальність. Одне зрозуміло, фахівців цього профілю необхідно готувати.

Дистанційний курс «Куратор змісту» розрахований на 8 тижнів і орієнтований на магістрів, аспірантів, викладачів, фахівців дистанційного навчання та контент маркетерів. Під час навчання використовується виконання індивідуальних завдань, робота в форумі, обговорення проблемних питань на семінарі.

Курування змісту може бути використане в різних областях, наприклад, в освіті це забезпечення професійної, педагогічної та технологічної діяльності викладача. У бізнесі - це маркетинг. Уміння курувати зміст важливо для бібліотечного працівника.

Результатом навчання є виконаний слухачем проекту «Курування конкретної предметної області»

Навчання в курсі безкоштовне.

Для участі в курсі необхідно заповнити анкету (у курсі).

18 жовтня о 14-30 за київським часом буде проведено установчий вебінар. Посилання на вхід у вебінар розміщено у курсі

Мова спілкування: українська та російська

Автори і тьютори курсу керівник Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ «ХПІ» проф. Кухаренко Володимир Миколайович, заст. директора бібліотеки НТУ "ХПІ" Главчева Юлія Миколаївна.Тьютор курсу Рибалко О.В.  У розробці курсу брали участь Сиротенко Н.Г., Бугайчук К.Л., Нюренберг В.

За матеріалами курсу надруковано посібник (електронна версія)